- Асосӣ
- Раиси ноҳия
- Мақомоти иҷроия
- Мақомоти намояндагӣ
- Санадҳои меъёрӣ-ҳуқуқӣ
- Қонунҳо
- КОДЕКСИ МЕҲНАТИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
- КОДЕКСИ ОДОБИ ХИЗМАТЧИИ ДАВЛАТИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
- КОНСТИТУТСИЯИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
- ҚОНУНИ КОНСТИТУТСИОНИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН ДАР БОРАИ МАҚОМОТИ МАҲАЛЛИИ ҲОКИМИЯТИ ДАВЛАТӢ
- ҚОНУНИ КОНСТИТУТСИОНИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН Дар бораи интихоботи вакилон ба Маҷлисҳои маҳаллии вакилони халқ
- ҚОНУНИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН ДАР БОРАИ ЗАБОНИ ДАВЛАТИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
- ҚОНУНИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН ДАР БОРАИ МАҚОМОТИ ХУДИДОРАКУНИИ ШАҲРАК ВА ДЕҲОТ
- ҚОНУНИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН Дар бораи мубориза бар зидди коррупсия
- Қонуни конститутсионии Ҷумҳурии Тоҷикистон ДАР БОРАИ ТАРТИБИ ҲАЛЛИ МАСЪАЛАҲОИ СОХТИ МАРЗИВУ МАЪМУРИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
- Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон Дар бораи хизмати давлатӣ
- Қарорҳои маҷлиси вакилони халқ
- Қарорҳои раиси ноҳия
- Қонунҳо
- Муроҷиати шаҳрвандон
- STATEMENT Following the Meeting of the Special Services of Iran, Kazakhstan, China, Pakistan, Russia, Tajikistan and Uzbekistan
- Дастгоҳи раиси ноҳия
- Наимова Раҷамо модари Сангова Сумая духтаре, ки Кури Юнус фиребаш дод
- ПОЙТАХТИ ДАВЛАТ ВА ИСТИҚЛОЛИ МИЛЛАТ
Ҳадфҳои ғаразноки Ҳизби наҳзати исломӣ нисбати Тоҷикистон
Якш, 10/11/2020 - 17:02
Ҳадфҳои ғаразноки Ҳизби наҳзати исломӣ нисбати Тоҷикистон
Чаро шумо вориди Паймони миллӣ намешавед?
Ҳампешаи азиз, хоҳиш мекунам, ки сухани манро то охир гӯш кунед ва ҳар замон қайчӣ назанед.
Ин ҷо ду масъала аст.
Якум, то омадани наҳзатиён ва фирори наҳзатиён ва ба Аврупо расиданашон, ман ташнаи эътилоф будам, ба хотири он ки ман гумон мекардам, ки гузашта ба инҳо сабақ шуд. Инҳо аз ин додугирифтҳо, аз ин савдоҳо, аз ин перевалҳо хаста шуданд ва шояд дарк карданд, ки зиндагӣ дигар шуд ва мо ба як иттиҳод ниёз дорем. Аммо, баробари қадами инҳо расидан ба Аврупо, аввалин коре, ки инҳо карданд, мубориза барои аз саҳна рондан, барои бадном кардани Додоҷони Атовулло ва дигар рушанфикрони тоҷик буд.
Як чизи дигар, бигзор ки ман масалан, он чуноне ки инҳо мегӯянд, бад ҳастам, ин ҳастам, ун ҳастам, ҷосус ҳастам, фурухта шудам бало батари зиёди дигар, аммо гуноҳи Ҳафиз Бобоёров, Сайидмуҳиддини Дӯстмуҳаммидиён, Бахтиёри Аминӣ, Хаёрулло Мирсаидов, Абдуазими Абдуваҳҳоб, Исфандиёри Назар, Ганҷина Ганҷова, Ҳарамгули Қодир ва даҳҳо нафари дигар, ки дар Аврупо ҳастанд, чаро ба Паймон напайвастанд? Ва ҳатто он ду нафаре аз рушанфикрон, ки ба Паймон пайваста буданд, чанд рӯз пеш расман эълон карданд (оғоён Равшани Темуриён ва Ҳакими Раббимпур), ки мо дигар бо Паймон нестем. Яъне, ин нишон медиҳад, ки гуноҳ дар гардани кист ва бори ин нанг бар души кист?
Гап дар бораи ман нест, гап дар бораи аслан шахс нест, гап дар бораи ақида ва роҳ аст. Масалан, шахсан ман ё ёрони ман, мо наметавонем ба як ҳизбе ҳамроҳ шавем, ки аз номи миллат, аз номи Паймон, гӯйё, ки бо миллат паймон бастааст ва намояндагӣ аз миллат мекунад, мардумро аз рӯйи он баҳо медиҳад, ки ин қарлуқ ҳасту, ин чеҳрааш туркӣ ҳасту, ин чеҳрааш лақаю балову бадтар. Мо наметавонем бо ҳизбе ё гурӯҳе ҳамроҳӣ кунем, ки дастнишондоди хоҷагони хориҷӣ бошад. Мо намехоҳем бо ҳизбе ҳамроҳ бошем, ки дар сухан як чиз мегӯяд ва дар амал дигар кор мекунад. Мо намехоҳем ҳамроҳи ҳизбе бошем, ки хуҷаинаш Сипоҳи посдорони инқилоби исломии Эрон бошад...